Jurnal de Femeie Simpla (80) – Paste Fericit!

Astazi, sambata, 11 aprilie 2015 , am o zi mult mai relaxata decat sambatele din ultimele luni. Mi-am luat ieri jumatate de zi libera si am decis ca abia Luni dimineata mai revin pe taramurile jobului.

Afara….se anunta vreme de …tricou!

In casa… astept sa inchida caldura CET-ul (desi la ce vreme mirifica a fost saptamana asta, am lasat deschisa caldura peste noapte)

In bucatarie… am facut oua colorate natural si pentru Pastele Ortodox.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The Memoirs of Sherlock Holmes by A.C. Doyle . Cartile citite in 2015 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….work, pasi, si caut cazare in Budapesta si Eger. Am fost cam dezamagita de locul unde am stat in decembrie, asa ca trebuie sa fac iar sapaturi. Sigh.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa aflu pe unde e replacementul de la FitBit si de ce nu m-a sunat inca Telekom sa imi puna fibra.

Am invatat …sa fac rezervarile la hostel/hotel cu cel putin o luna inainte de data la care vom calatori.

Astept/sper…. sa fac poze faine de primavara in orasul meu favorit (Budapesta)

O fotografie preferata

Parlamentul (dupa ce am coborit din Buda Castle)

In Aprilie 2013 am fost cateva zile in Budapesta. Nu am prins insa primavara in toata splendoarea ei. Au fost cateva zile faine pentru poze, insa.