De la Londra la Bucuresti, tot cu Blue Air

Povesteam intr-un articol anterior despre zborul Bucuresti – Londra si cat timp am pierdut prin aeroportul Baneasa. Ei bine, la intoarcere, lucrurile au mers mult mai usor. Am ajuns de la hotel la aeroport in putin peste 1 h 15 min, cu toate ca a trebuit sa schimbam mijloacele de transport (metrou , iar apoi tren si autobuz).

Pe cand am ajuns in aeroport , check-in-ul pentru defuncta Blue Air (n.a. din Martie 2023) era deschis. Afisajul din aeroport e clar si te indruma exact unde trebuie. Asadar, am trecut usor de check-in si apoi de security check. De mentionat ca cei de la securitate au fost mult mai draguti. Ne-au rugat sa dam jos de pe noi tot ce e facut din metal si sa punem laptopul separat. Totul a mers rapid iar de acolo ne-am dus in lounge, pentru ca pe afisaj asa ni se cerea.(Intre timp am reusit sa mancam ceva , sa bem o cafea sis a iau o carte).

Imbarcarea a inceput cu aprox 45 minute inainte de zbor si a mers, din nou, repede si fara probleme. Doar ca a plouat si , pentru prima data in cinci zile, am vazut ploaie in Londra.

Am plecat din Luton la timp tot cu un Beoing 737-400. De data aceasta am nimerit ceva turbulente care au fortat echipajul sa ceara inchiderea centurilor de siguranta pentru cateva zeci de minute in timpul zborului.

La Bucuresti am ajuns la timp, dupa o aterizare fara probleme.

In Aeroportul Baneasa am dat peste un personal de la vama atat de acru ca mai si credeam ca au mancat lamai la pranz. Dar, a trebuit sa stam cam mult dupa bagaj. Si nici nu vreau sa incep sa va povestesc despre cat de agasanti sunt soferii de taxi bucuresteni care se tin scai de tine. Noroc ca ne-a spus o doamna si apoi un domn care e strategia si am scapat cu 20 lei (cu tot cu bacsis) pana la Gara de Nord.